Bijnaaaaaaaaaaaa tijd om te gaan! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Michelle Klievink - WaarBenJij.nu Bijnaaaaaaaaaaaa tijd om te gaan! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Michelle Klievink - WaarBenJij.nu

Bijnaaaaaaaaaaaa tijd om te gaan!

Blijf op de hoogte en volg Michelle

11 Februari 2015 | Nederland, Nederland

Hallo allemaal!

Wat leuk dat jullie mijn avonturen willen gaan lezen!

Welkom op de waarbenjij.nu die ik ga proberen bij te houden tijdens onze reis. Over 8 dagen gaat ons avontuur beginnen op Schiphol!

Om jullie alvast een voorproefje te geven van onze reis zullen we beginnen met ons vluchtschema: vanuit Schiphol vliegen wij in ongeveer 10,5 uur naar Bangkok met KLM. In Bangkok hebben wij een kleine 2 uur de tijd om over te stappen naar onze vlucht met Vietnam Airlines, naar de hoofdstad van Vietnam, Hanoi. Hier zullen wij ongeveer 2 uur later aankomen om 13:45 lokale tijd 20-02-2015.

Vanaf dan gaat het echte avontuur beginnen en gaan we genieten in 5 Zuid Oost Aziatische landen te beginnen met Vietnam, vervolgens Cambodja, Laos, Thailand en Maleisië.

Barbara en ik gaan er een reis van maken om nooit te vergeten en we hopen dat jullie mede door deze site kunnen meegenieten van onze avonturen en ervaringen.

Veel leesplezier alvast toegewenst!

Liefs Barbara en Michelle

  • 11 Februari 2015 - 15:17

    Woutje:

    Spannend!!!!

  • 11 Februari 2015 - 16:13

    Julia:

    Supper leuk ben benieuwd over maleisië me vader is daar opgegroeid en ik ga er in januari 2016 ook heen. Veel succes samen ik ga het zeker volgen!! Gr julia (osu)

  • 11 Februari 2015 - 18:19

    Anouschka:

    Super leuk! Ik kijk er naar uit om over jullie avonturen te lezen! Onwijs veel plezier en geniet elke dag. Liefs, Nous

  • 11 Februari 2015 - 20:34

    Marcel:

    Succes dames. Geniet ervan!

  • 19 Februari 2015 - 14:58

    Eline :

    Hi Michelle,
    Wat leuk om te lezen dat je zo'n mooie reis gaat maken!
    Heel veel plezier, geniet ervan!!

  • 19 Februari 2015 - 16:45

    Ilona:

    Heel veel plezier schatjes. Ik ga zeker jullie verhalen volgen. Dikke kus

  • 26 Februari 2015 - 21:43

    Michelle Bakkenes:

    Spannend schatjes, wel voorzichtig doen.
    Dikke knuffel aan Bar, heel veel plezier (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Welkom op mijn eigen avonturen site! Begin volgend jaar ga ik voor 3 maanden op reis met Barbara richting Azië! We gaan een mooi avontuur tegemoet en je kunt me via deze site in de gaten houden! Liefs Michelle

Actief sinds 06 Dec. 2014
Verslag gelezen: 582
Totaal aantal bezoekers 5347

Voorgaande reizen:

19 Februari 2015 - 21 Mei 2015

Backpacken Azie 2015

Landen bezocht: